Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
www.strate9y.cz
OBSAH Všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP" nebo "Podmínky"):
Čl. I ÚVODNÍ USTANOVENÍ
Čl. II INFORMACE O ZBOŽÍ A CENÁCH
Čl. III OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Čl. IV ZÁKAZNICKÝ ÚČET
Čl. V PLATEBNÍ PODMÍNKY A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Čl. VI NABYTÍ VLASTNICTVÍ A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽÍ
Čl. VII ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Čl. VIII POSTUP PRO PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ
Čl. IX ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO PRODEJ ZBOŽÍ KUPUJÍCÍMU - PODNIKATELI
Čl. X OSOBNÍ ÚDAJE
Čl. XI ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Čl. XII ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Příloha č. 1 FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY PRO KUPCE - SPOTŘEBITELE
Příloha č. 2 INZERČNÍ FORMULÁŘ
ČLÁNEK I. ÚVODNÍ USTANOVENÍTyto Všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti provozovatele internetového obchodu Bizmod s.r.o.. , se sídlem Suché miesto 79, 90025 Chorvatský Grob, Slovenská republika, IČO: 45641439, DIČ: 2023092698, společnost zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Bratislavě, vložka č. 1. 52297/V (dále také jen "prodávající" nebo "obchodník") a kupující, kteří uzavírají kupní smlouvu prostřednictvím webového rozhraní umístěného na internetových stránkách dostupných na adrese www.strate9y.cz (dále také jen"e-shop").
Definice:
- Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci své obchodní činnosti, zaměstnání nebo povolání. Kupujícím podnikatelem se rozumí osoba, která je (i) zapsána jako podnikatel v obchodním rejstříku; (ii) osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění; (iii) osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů; (iv) osoba, která provozuje zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence podle zvláštního předpisu.
- OBCHODNÍK je osoba, která v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, závazkem z ní vyplývajícím nebo obchodní praktikou jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání, a to i prostřednictvím jiné osoby jednající jejím jménem nebo na její účet.
- Zbožím se rozumí fyzický předmět koupě nabízený k prodeji prostřednictvím internetových stránek elektronického obchodu www.strate9y.cz.
- Službou se rozumí úkony spojené s prodejem a dodáním zboží objednaného prostřednictvím elektronického obchodu kupujícímu.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odlišná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
Kontaktní údaje prodávajícího:
Kontaktní údaje: Bizmod s.r.o.
Mobil: 0907102146
E-mail: info@strate9y.com
IBAN: SK9483300000002102388623
SWIFT: FIOZSKBAXXX
Korespondenční adresa: Suché miesto 79, 90025 Chorvátsky Grob, Slovenská republika.
ORGÁN DOZORU VYKONÁVAJÍCÍ DOZOR:
Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5,820 07 Bratislava
Oddělení dohledu
E-mail: podnety@soi.sk
Tel: 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 fax: 02/58 27 21 70
ČLÁNEK II. INFORMACE O ZBOŽÍ A CENÁCH
Informace o zboží, včetně cen jednotlivého zboží a jeho hlavních charakteristik, jsou uvedeny u každého zboží zvlášť v katalogu internetového obchodu.
Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží jsou zveřejněny v internetovém obchodě.
Případné slevy z kupní ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.
ČLÁNEK III OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
Kupující podává objednávku zboží následujícím způsobem:
prostřednictvím svého zákaznického účtu po předchozí registraci v internetovém obchodě,
nebo vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů, způsob platby a způsob doručení.
Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky zadal. Následně kupující odešle vyplněnou objednávku prodávajícímu kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku se splatností". Odesláním elektronické objednávky kupující závazně potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Po přijetí objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o přijetí objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující uvedl při podání objednávky. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím.
V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle prodávající kupujícímu na jeho e-mailovou adresu informaci o této skutečnosti spolu s náhradní nabídkou. Náhradní nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až po potvrzení přijetí této nabídky kupujícím prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách.
Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku pouze do doby, než obdrží oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může objednávku zrušit telefonicky nebo zasláním e-mailu prodávajícímu.
V případě zjevné technické chyby na straně Prodávajícího v uvedení ceny zboží v internetovém obchodě nebo v průběhu objednávkového procesu není Prodávající povinen dodat Kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o přijetí objednávky dle těchto obchodních podmínek. Prodávající bez zbytečného odkladu informuje kupujícího o chybě a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu upravenou cenovou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o jejím přijetí Kupujícím na e-mailovou adresu Prodávajícího.
ČLÁNEK IV. ÚČET ZÁKAZNÍKA
Po registraci kupujícího v internetovém obchodě má kupující přístup ke svému zákaznickému účtu. Ze svého zákaznického účtu může Kupující objednávat zboží.
Při registraci zákaznického účtu a při objednávání zboží je Kupující povinen uvádět správné a pravdivé údaje. Při jakékoli změně je Kupující povinen aktualizovat údaje uvedené v uživatelském účtu. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží považuje prodávající za správné.
Přístup do zákaznického účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost o informacích potřebných pro přístup ke svému zákaznickému účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
Kupující není oprávněn umožnit třetím osobám používat zákaznický účet.
Prodávající může uživatelský účet zrušit, zejména pokud kupující svůj uživatelský účet delší dobu nevyužívá nebo pokud kupující poruší své povinnosti vyplývající z kupní smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího nebo nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích stran.
ČLÁNEK V. PLATEBNÍ PODMÍNKY A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Kupující může uhradit cenu Zboží a veškeré náklady spojené s dodáním Zboží dle Kupní smlouvy následujícími způsoby:
- bankovním převodem na bankovní účet Prodávajícího:
- IBAN:SK9483300000002102388623, vedený u Fio Banka, a.s., pobočka zahraniční banky.
- online platební kartou
- v sezónních obdobích stanovených prodávajícím platba na dobírku.
- v hotovosti při převzetí zboží od prodávajícího
Celkovou kupní cenou se rozumí celková cena za objednané zboží včetně nákladů spojených s balením a dodáním zboží v dohodnuté výši.
V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží.
Při platbě předem bankovním převodem převede kupující celkovou cenu objednávky včetně nákladů na dopravu (poštovné a balné) na bankovní účet obchodníka uvedený v e-mailu s potvrzením objednávky nebo v těchto VOP. V tomto případě obchodník zahájí zpracování objednávky až po připsání platby na jeho bankovní účet. Obchodník si vyhrazuje právo automaticky zrušit objednávku, pokud nebude celková cena objednávky včetně nákladů na dopravu (poštovné) připsána na účet obchodníka do 7 dnů ode dne přijetí e-mailu potvrzujícího přijetí objednávky.
V případě platby prostřednictvím platební brány se kupující řídí pokyny příslušného poskytovatele elektronických plateb.
Prodávající nepožaduje od kupujícího žádnou zálohu ani jinou obdobnou platbu předem. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
Zboží je dodáno kupujícímu:
- na adresu uvedenou kupujícím v objednávce,
- prostřednictvím expediční kanceláře na adresu expediční kanceláře určenou kupujícím,
- osobním odběrem v provozovně prodávajícího.
Volbu způsobu dodání provádí kupující při objednávání zboží
Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu přepravy a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dodání sjednán na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dodání.
Prodávající upozorňuje Kupujícího, že pokud si Kupující zvolil způsob doručení "na dobírku" a Prodávajícívrátí dobírku jako nevyzvednutou, je Prodávající oprávněn účtovat Kupujícímu poplatek spojený s neúspěšným doručením objednávky ve výši 10,- €/objednávku. Prodávající si rovněž vyhrazuje právo odmítnout opakovanou objednávku Kupujícího s platbou na dobírku, přičemž Kupujícímu bude potvrzena pouze objednávka s platbou předem.
Pokud je Prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené Kupujícím v objednávce,je Kupující povinen převzít zboží na dobírku. Je-li z důvodů na straně kupujícího nutné dodat zboží opakovaně nebo jiným způsobem, než je uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným dodáním zboží, případně náklady spojené s jiným způsobem dodání.
Kupující je povinen při převzetí zboží od dopravce zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě zjištění závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci. V případě jakéhokoli poškození obalu svědčícího o neoprávněném otevření zásilky nesmí kupující zásilku od dopravce převzít.
Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad - fakturu a zašle jej kupujícímu elektronicky na jím uvedenou e-mailovou adresu.
Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celkové kupní ceny za zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za náhodné zničení, poškození nebo ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy byl kupující povinen zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
ČLÁNEK VI NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽÍ
Zboží zůstává majetkem obchodníka až do úplného zaplacení kupní ceny kupujícím. Dodání zboží se považuje za uskutečněné v okamžiku, kdy zboží převezme kupující nebo osoba určená kupujícím, nebo v okamžiku, kdy je obchodník předá dopravci pověřenému kupujícím mimo možnosti přepravy, které prodávající nabídl kupujícímu.
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem dodání nebo okamžikem, kdy mu obchodník umožní nakládat se zbožím a kupující zboží nepřevezme.
Odpovědnost za náhodné zničení, poškození nebo ztrátu zboží přechází na kupujícího v okamžiku převzetí zboží nebo v okamžiku, kdy byl kupující povinen zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
ČLÁNEK VII ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
OBCHODNÍK je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo v případě, že výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží sjednaného v kupní smlouvě ukončil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které znemožnily plnění závazků obchodníka z kupní smlouvy.kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud ani po vynaložení veškerého úsilí, které lze po něm spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě stanovené v těchto VOP. Obchodník je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a vrátit mu již zaplacenou kupní cenu za zboží sjednanou v kupní smlouvě do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jaký kupující použil pro svou platbu. Tím není dotčeno právo kupujícího dohodnout se s obchodníkem na jiném způsobu platby za předpokladu, že v souvislosti s tím nebudou kupujícímu účtovány žádné další poplatky. Obchodník je rovněž oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud kupující nepřevezme zboží do 5 pracovních dnů ode dne, kdy byl povinen zboží převzít.
Obchodník si vyhrazuje právo zrušit objednávku, nebo její část, pokud z technických důvodů není možné dodat zboží v požadovaném termínu nebo došlo ke změně ceny na straně dodavatele (výrobce) zboží. Pokud kupující zaplatil zálohu, bude mu tato vrácena do 14 pracovních dnů.
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez ud ání důvodu dle podmínek zákona o ochraně spotřebitele, a to do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
V této lhůtě má Kupující právo zboží rozbalit a vyzkoušet obdobným způsobem jako v běžném "kamenném" obchodě. Zboží se považuje za převzaté Kupujícím v okamžiku, kdy Kupující nebo jím určená třetí osoba, s výjimkou dopravce, převezme všechny části objednaného zboží.
Kupující můžeuplatnit právo na odstoupení od smlouvy uzavřené s obchodníkem v listinné podobě (prostřednictvím vlastního formuláře) nebo prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy zaslaného na adresu Suché miesto 79, 90025 Chorvátsky Grob, Slovenská republika nebo na e-mailovou adresu info@strate9y.com. Formulář pro odstoupení od smlouvy je přílohou č. 1 těchto VOP a je rovněž k dispozici na adrese www.strate9y.cz.
Kupující je povinen doručit zboží spolu s příslušenstvím obchodníkovi na adresu Suché miesto 79, 90025 Chorvátsky Grob, Slovenská republika, přičemž formulář pro odstoupení od smlouvy musí být obchodníkovi doručen na adresu info@strate9y.com. Obchodník je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o doručení oznámení o odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči bez zbytečného odkladu po doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, pokud spotřebitel odstoupil od smlouvy s využitím speciální funkce nebo formuláře pro odstoupení od smlouvy dostupného v online rozhraní obchodníka.
Kupující může rovněž odstoupit od smlouvy s výhradou dodání zboží před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud kupující odešle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. Kupující může odstoupit od smlouvy pouze ve vztahu k určitému výrobku nebo výrobkům, pokud obchodník dodal nebo poskytl více než jeden výrobek podle smlouvy. Důkazní břemeno ohledně uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese kupující.
Obchodník je povinen vrátit kupujícímu všechny platby, které od něj obdržel na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. Obchodník vrátí spotřebiteli všechny platby v rozsahu odpovídajícím odstoupení od smlouvy, pokud spotřebitel neodstoupil od smlouvy v celém rozsahu. Obchodník není povinen nahradit spotřebiteli dodatečné náklady, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob dodání než nejlevnější běžný způsob dodání nabízený obchodníkem. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na dodání, které si spotřebitel zvolil, a náklady na nejlevnější běžný způsob dodání nabízený obchodníkem.
Obchodník je povinen uhradit kupujícímu náklady stejným způsobem, jaký kupující použil pro svou platbu, pokud se kupující s obchodníkem nedohodne na jiném způsobu platby. Obchodník není povinen vrátit kupujícímu všechny platby podle těchto VOP před tím, než je zboží dodáno obchodníkovi od kupujícího nebo dokud kupující dodání neprokáže. Platba za zakoupené zboží bude Obchodníkem provedena až po doručení vráceného zboží zpět Obchodníkovi.
V případě, že kupující odstoupí od smlouvy (pro případ, že zákon odstoupení od smlouvy umožňuje) a dodá obchodníkovi zboží, které je použité nebo poškozené, nebo je hodnota zboží snížena v důsledku takového zacházení, které je nezbytné ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, má obchodník vůči kupujícímu nárok na náhradu škody ve výši hodnoty opravy zboží a uvedení zboží do původního stavu.
Kupující je povinen vrátit nebo předat zboží a příslušenství včetně dokumentace obchodníkovi nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží po odstoupení od smlouvy a v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy uzavřené na dálku i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit poštou.Obchodník není povinen po odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli peníze dříve, než je mu zboží doručeno, nebo dokud kupující neprokáže, že zboží bylo obchodníkovi zasláno zpět,ledaže obchodník navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím určené osoby.
Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je
- prodej zboží nebo poskytování služeb, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který obchodník nemůže ovlivnit a který může nastat během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- prodej zboží vyrobeného podle specifických požadavků spotřebitele, zboží na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,
- prodej zboží, které se rychle kazí nebo podléhá zkáze,
- prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné k vrácení ze zdravotních nebo hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání poškozen,
- prodej zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smíseno s jiným zbožím,
- prodej alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření smlouvy, k jejichž dodání může dojít nejdříve po 30 dnech a jejichž cena závisí na pohybu cen na trhu, který obchodník nemůže ovlivnit,
- provedení neodkladných oprav nebo údržby, o které spotřebitel obchodníka výslovně požádal; to neplatí pro smlouvy o poskytování služeb a smlouvy o prodeji zboží jiného než náhradních dílů nezbytných pro provedení oprav nebo údržby, pokud jsou uzavřeny během návštěvy obchodníka u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,
- prodej zvukových nahrávek, obrazových nahrávek, audiovizuálních nahrávek nebo softwaru v ochranném obalu, který byl po dodání porušen.
- prodej periodického tisku, s výjimkou prodeje na základě smlouvy o předplatném poskytování ubytovacích služeb pro jiné účely než bydlení, přeprava zboží, pronájem automobilů, poskytování stravovacích služeb nebo poskytování služeb souvisejících s volnočasovými aktivitami, v rámci kterých se obchodník zavazuje poskytnout tyto služby v dohodnutém čase nebo ve stanovené lhůtě,
- zboží zakoupené ve veřejné dražbě
- dodání digitálního obsahu dodaného obchodníkem jinak než na hmotném nosiči, pokud bylo dodání digitálního obsahu zahájeno a spotřebitel se zahájením dodání digitálního obsahu výslovně souhlasil před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že udělením souhlasu ztrácí právo odstoupit od smlouvy zahájením dodání digitálního obsahu, a obchodník vydal spotřebiteli potvrzení podle § 17 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně spotřebitele. 12 písm. b) nebo 13 písm. b), pokud je spotřebitel povinen zaplatit cenu podle smlouvy.
ČLÁNEK VIII. POSTUP PRO PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ
Obchodník odpovídá za vady, které má zboží při převzetí kupujícím, přičemž kupující je povinen uplatnit reklamaci u obchodníka neprodleně,nejpozději do dvou měsíců od zjištění vady. Zároveň je kupující povinen vytknout vadu dle předchozí věty nejpozději do uplynutí doby, po kterou prodávající za vady odpovídá. Nevytkne-li kupující vadu ve výše uvedené lhůtě, práva kupujícího z odpovědnosti za vady zanikají.
Kupující má právo uplatnit u obchodníka záruku pouze na zboží, které má vady způsobené výrobcem, dodavatelem nebo obchodníkem, vztahuje se na ně záruka a bylo zakoupeno u obchodníka.
Obchodník odpovídá za vady, které se vyskytnou po převzetí zboží v záruční době (záruka). Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
Do záruční doby se nezapočítává doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady do doby, kdy byl kupující povinen převzít zboží po provedení opravy. V případě výměny zboží začíná záruční doba běžet znovu od převzetí nového zboží.
Práva z odpovědnosti za vady zboží, na které se vztahuje záruční doba, zanikají, pokud nebyla uplatněna v záruční době. Za vadu nelze považovat změnu zboží v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení, mechanického poškození (včetně náhodného poškození) nebo nesprávného použití či neodborného zásahu.
Pokud obchodník nabídne kupujícímu k prodávanému zboží další výrobek (dárek) zdarma, je na kupujícím, zda nabízený výrobek (dárek) přijme.
Bezplatné zboží (dárek) však není prodávaným zbožím, proto obchodník neodpovídá za vady a na zboží se nevztahuje záruka.Uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamace).Reklamace vyřizuje obchodník písemně nebo elektronicky. V případě vady zboží má kupující právo uplatnit reklamaci u obchodníka doručením zboží na adresu Suché miesto 79, 90025 Chorvátsky Grob, Slovenská republika, Slovenská republika, a vyplněním reklamačního formuláře, který doručí elektronicky obchodníkovi na e-mailovou adresu: info@strate9y.com. Při uplatnění reklamace je kupující povinen prokázat, že zboží bylo zakoupeno u obchodníka a je v záruce (např. doklad o zaplacení). Kupující je povinen přesně uvést druh a rozsah vad zboží. Reklamační řízení u zboží, které lze obchodníkovi objektivně dodat, začíná dnem, kdy jsou splněny následující podmínky:
- doručení vyplněného reklamačního formuláře a
- dodání reklamovaného zboží včetně příslušenství.
Reklamační formulář je přílohou 2 těchto VOP a je rovněž k dispozici na adrese www.clovecinahra.sk. Zahájení reklamačního řízení se označuje jako datum reklamace. Reklamované zboží musí být doručeno na adresu Suché miesto 79, 90025 Chorvátsky Grob, Slovenská republika, pokud obchodník neurčí jinak (např. doručit zboží přímo určené osobě). V případě nejasností může kupující kontaktovat obchodníka na telefonním čísle +421 907102146 nebo na e-mailu: info@strate9y.com.
Obchodník nebo určená osoba vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě zvolené obchodníkem. ve formě e-mailu nebo v písemné podobě, ve které je povinen přesně označit vady zboží a poučit spotřebitele o jeho právech, které mu vyplývají z § 622 a § 623 občanského zákoníku. Je-li reklamace uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, obchodník je povinen doručit potvrzení o uplatnění reklamace kupujícímu ihned. V případě, není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace.V potvrzení o uplatnění reklamace prodávající uvede lhůtu, ve které vadu odstraní.
Podle rozhodnutí kupujícího, které ze svých práv ve smyslu ust. § 622 a úst. § 623 Občanského zákoníku uplatňuje, je obchodník povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitějších případech do 3 dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. Po určení způsobu vyřízení reklamace obchodník nebo určená osoba reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží. O ukončení reklamačního řízení a výsledku reklamace informuje obchodník kupujícího formou e-mailu nebo jinou dohodnutou formou mezi oběma smluvními stranami a zároveň bude kupujícímu spolu se zbožím doručen reklamační protokol.
Pokud obchodník odmítne odpovědnost za vady, důvody odmítnutí písemně sdělí kupujícímu. Jestliže kupující znaleckým posudkem nebo odborným stanoviskem vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou nebo notifikovanou osobou prokáže odpovědnost obchodníka za vadu, může vytknout vadu opakovaně a obchodník nemůže odmítnout odpovědnost za vadu; k opakovanému vytčení vady se § 621 odst. 1 písm. 3 OZ nevztahuje. Na náklady spotřebitele spojené se znaleckým posudkem a odborným stanoviskem se vztahuje § 509 ods. 2 OZ.
Reklamační řízení nelze zahájit v případech, kdy kupující neprokáže, že zboží zakoupil od obchodníka, tzn. nepředloží kopii dokladu o koupi zboží, resp. záruční list (pokud byl vydán) nebo jinak neprokáže, že zboží zakoupil od obchodníka.
Obchodník může vždy namísto odstranění vady vyměnit chybnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže.
Nárok na bezplatnou záruční opravu zaniká:
- pokud kupující neprokáže, že vadné zboží zakoupil od obchodníka
- neoznámením zjevných vad při převzetí zboží
- uplynutím záruční doby zboží
- mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím
- neodborným zacházením nebo zanedbáním péče o zboží
- poškozením zboží náhodnou zkázou nebo náhodným zhoršením
- neodborným zásahem, poškozením při dopravě, poškozením vodou, ohněm, statickou či atmosférickou elektřinou nebo jiným zásahem vyšší moci.
Obchodník je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním z následujících způsobů:
- předáním opraveného zboží
- vrácením kupní ceny zboží
- výměnou zboží
- vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží
- písemnou výzvou k převzetí obchodníkem určeného plnění
- odůvodněným zamítnutím reklamace zboží.
Obchodník je povinen o způsobu vyřízení reklamace a o vyřízení reklamace kupujícímu vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Způsob vyřizování stížností
Pokud se na zboží vyskytne odstranitelná vada, bude reklamace vyřízena jedním z následujících způsobů v závislosti na rozhodnutí kupujícího:
(a) oprava věci, nebo
(b) výměnu vadného zboží.
Kupující nesmí zvolit způsob odstranění vady, který není možný nebo který by prodávajícímu způsobil nepřiměřené náklady ve srovnání s jiným způsobem odstranění vady, a to s přihlédnutím ke všem okolnostem, zejména k hodnotě, kterou by věc měla bez vady, k závažnosti vady a k tomu, zda by jiný způsob odstranění vady způsobil kupujícímu značné obtíže.
Prodávající může odmítnout odstranění vady, pokud oprava ani výměna nejsou možné nebo by si s ohledem na všechny okolnosti vyžádaly neúměrné náklady.
Prodávající věc bezplatně opraví nebo vymění v přiměřené lhůtě poté, co kupující vadu vytkne, a to na své náklady a aniž by tím kupujícímu způsobil vážné obtíže, s přihlédnutím k povaze věci a účelu, pro který kupující věc požadoval.
Prodávající dodá opravenou věc nebo náhradní věc kupujícímu na své náklady stejným nebo obdobným způsobem, jakým mu kupující dodal vadnou věc, pokud se strany nedohodnou jinak. Nepřevezme-li kupující věc do šesti měsíců ode dne, kdy ji měl převzít, může prodávající věc prodat. Má-li věc větší hodnotu, prodávající předem upozorní kupujícího na zamýšlený prodej a poskytne mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí věci. Bezprostředně po prodeji vyplatí prodávající kupujícímu výtěžek z prodeje věci snížený o náklady, které prodávajícímu důvodně vznikly při skladování a prodeji věci, pokud kupující uplatní právo na podíl na výtěžku v přiměřené lhůtě stanovené prodávajícím v oznámení o zamýšleném prodeji věci. Prodávající může věc zničit na vlastní náklady, pokud se mu ji nepodařilo prodat nebo pokud předpokládaný výtěžek z prodeje nebude stačit ani na pokrytí nákladů, které prodávající důvodně vynaložil na uchování věci, a nákladů, které by prodávající nutně musel vynaložit na její prodej.
Sleva z kupní ceny a odstoupení od smlouvy
Kupující má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od kupní smlouvy odstoupit bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty, jestliže a ) prodávající věc neopravil nebo nevyměnil, b ) prodávající věc neopravil nebo nevyměnil v souladu s § 623 odst. 1 písm. a) a b). 4 a 6, c ) prodávající odmítl odstranit vadu v souladu s § 623 odst. 2, d ) věc má stejnou vadu i přes opravu nebo výměnu věci, e ) vada je tak závažná, že odůvodňuje okamžitou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, nebo(f ) prodávající prohlásil nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraní v přiměřené lhůtě nebo aniž by tím kupujícímu způsobil vážné obtíže.
Při posuzování práva kupujícího na slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od smlouvy se přihlíží ke všem okolnostem, zejména k druhu a hodnotě věci, k povaze a závažnosti vady a k možnosti kupujícího objektivně mít důvěru ve schopnost prodávajícího vadu odstranit. Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu mezi hodnotou prodané věci a hodnotou, kterou by věc měla, kdyby byla bez vad.
Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud k vadě přispěl sám nebo pokud je vada nepodstatná. Po odstoupení od kupní smlouvy nebo její části je kupující povinen věc vrátit prodávajícímu na jeho náklady. Prodávající zajistí odstranění věci, která byla instalována v souladu s její povahou a účelem před tím, než se vada projevila. Pokud prodávající věc neodstraní v přiměřené lhůtě, může kupující zajistit odstranění a dodání věci prodávajícímu na jeho náklady a nebezpečí.
Při odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupní cenu kupujícímu do 14 dnů ode dne vrácení věci prodávajícímu nebo po prokázání, že kupující věc prodávajícímu odeslal, podle toho, co nastane dříve. Prodávající vrátí kupní cenu Kupujícímu nebo mu vyplatí slevu z kupní ceny stejným způsobem, jakým Kupující uhradil kupní cenu, pokud se Kupující výslovně nedohodne na jiném způsobu úhrady.
Vyřízení reklamace se vztahuje pouze na vady uvedené v reklamaci. Pokud se smlouva týká koupě více než jedné věci, může kupující odstoupit od smlouvy pouze ve vztahu k vadné věci. Ve vztahu k ostatním věcem může od smlouvy odstoupit pouze tehdy, pokud nelze rozumně předpokládat, že by měl zájem na zachování ostatních věcí bez vadné věci.
Pokud obchodník ukončí reklamační řízení jako odůvodněné zamítnutí reklamace a kupující s tímto rozhodnutím nesouhlasí, může kupující uplatnit své právo na odstranění vady zboží soudní cestou.
ČLÁNEK IX. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ PRO PRODEJ ZBOŽÍ KUPUJÍCÍMU PODNIKATELI
Nákupy prováděné podnikatelským subjektem se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Na kupní smlouvu uzavřenou s kupujícím - podnikatelem se nevztahují ustanovení těchto VOP v článku VII Odstoupení od smlouvy a v článku VIII Reklamační řád. Kupujícímu není přiznáno právo na odstoupení od smlouvy a není mu poskytnuta záruční doba na prodávané zboží.
ČLÁNEK X. OSOBNÍ ÚDAJE
Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího pro účely kupní smlouvy. Tímto účelem se rozumí zpracování objednávek učiněných u Prodávajícího v rámci internetového obchodu, přičemž zpracování osobních údajů je nezbytné k tomu, aby Prodávající mohl plnit své smluvní závazky z Kupní smlouvy.
Prodávající zaručuje důvěrné zacházení se všemi uloženými osobními údaji registrovaných osob sdělenými kupujícím v rámci procesu registrace. Osobní údaje mohou být na žádost kupujícího z databáze odstraněny. Zpracování osobních údajů kupujícího probíhá přísně v souladu s právními předpisy.
Obchodník přijal vhodná opatření ke zpracování osobních údajů v souladu se zákonem č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů a podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Kupující potvrzuje, že byl informován o zpracování svých osobních údajů v souladu s pravidly, která lze nalézt na následujícím odkazu: https: //www.strate9y.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.
ČLÁNEK XI. ALTERNATIVNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Není-li kupující spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo stížnost, nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má právo obrátit se na prodávajícího s písemnou žádostí o nápravu poštou nebo kontaktním e-mailem: info@strate9y.com.
Pokud prodávající na žádost kupujícího dle odst. 1 tohoto článku odpoví záporně nebo na takovou žádost neodpoví do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne jejího odeslání uživatelem, má uživatel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů dle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů.
Subjekty alternativního řešení sporů jsou orgány a pověřené právnické osoby ve smyslu ustanovení § 3 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů, např. slovenská obchodní inspekce, přičemž kupující - spotřebitel je oprávněn zvolit si subjekt alternativního řešení sporů, na který se obrátí. Při podání návrhu postupuje kupující - spotřebitel v souladu s § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů. Alternativní řešení sporů může vyřešit spor mezi kupujícím spotřebitelem a obchodníkem vyplývající ze spotřebitelské smlouvy. Hodnota sporu, který má být řešen alternativním řešením sporů, musí přesáhnout 20,- EUR. Subjekty způsobilé pro alternativní řešení sporů uvedené na internetových stránkách Ministerstva hospodářství jsou k dispozici také na následujícím odkazu:
https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
Kupující - spotřebitelé mají právo použít platformu pro řešení sporů online a řešit své spory v jazyce, který si zvolí. Kupující - spotřebitel může k alternativnímu řešení svého sporu využít platformu RSO dostupnou naadrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
ČLÁNEK XII ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách strate9y.cz.
Prodávající si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky kdykoli aktualizovat, měnit nebo doplňovat, přičemž k takové aktualizaci, změně nebo doplnění Všeobecných obchodních podmínek není nutný předchozí ani následný souhlas uživatele.
Tyto VOP platí pro smluvní vztah mezi Kupujícím a Obchodníkem ve znění, které Obchodník zasílá Kupujícímu v elektronické podobě ve formátu .pdf spolu s potvrzením objednávky a s nímž měl Kupující možnost se před odesláním objednávky seznámit, což potvrdil zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky.
Obchodník si vyhrazuje právo na změnu těchto VOP. Povinnost oznámit změnu VOP je splněna jejich umístěním na internetových stránkách Obchodníka, přičemž změněné VOP se nevztahují na právní vztahy mezi Obchodníkem a Kupujícím, které vznikly před zveřejněním změněné verze VOP na internetových stránkách Obchodníka.
Veškerá práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránek, fotografií, filmů, grafiky, ochranných známek, log a dalšího obsahu a prvků, patří prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich části bez souhlasu prodávajícího.
Prodávající neodpovídá za chyby vzniklé v důsledku zásahu třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho použití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při používání internetového obchodu používat žádné postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz, a nesmí provádět žádnou činnost, která by jemu nebo třetím osobám umožnila zasahovat do softwaru nebo jiných součástí tvořících internetový obchod nebo je neoprávněně používat a používat internetový obchod nebo jeho části či software způsobem, který by byl v rozporu s jeho účelem nebo zamýšleným použitím.
Vztahy neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku (dále také jen "OZ"), zákona č. 108/2024 Sb. Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 22/2004 Sb. o státní kontrole ve věcech ochrany spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění zákona č. 128/2002 Sb., ve znění zákona č. 284/2002 Sb. a zákona č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů.
Na tyto VOP se vztahuje právo Slovenské republiky s vyloučením použití kolizních norem. Použití ustanovení Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží z roku 1980 a všech navazujících dokumentů je pro tyto VOP vyloučeno. Spory vzniklé na základě těchto VOP nebo v souvislosti s nimi podléhají pravomoci soudů Slovenské republiky.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy a reklamační formulář jsou přílohou VOP.
Tyto podmínky vstupují v platnost dne 1. 1. 2025.
Příloha č. 1 Všeobecných obchodních podmínek e-shopu: www.strate9y.cz
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY PRO KUPUJÍCÍ SPOTŘEBITELE
Adresát/zákazník:
Bizmod s.r.o.
Suché miesto 79, 90025 Chorvátsky Grob,
ID:45641439
Tímto oznamuji, že se vzdávám funkce v souladu se zákonem č. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele od kupní smlouvy uzavřené s obchodníkem:
- ÚDAJE O SPOTŘEBITELI
Jméno a příjmení: ............................................................ Adresa: ............................................................ Telefon: ............................................................ E-mail: ............................................................
- PODROBNOSTI O ZBOŽÍ
- Identifikace zboží:............................................................
- Číslo objednávky: ............................................................
- Číslo faktury:............................................................
- Datum objednávky:............................................................
- Datum převzetí zboží:............................................................
3.ZPŮSOB VRÁCENÍ KUPNÍ CENY
Číslo účtu:............................................................
Adresa pro zaslání složenky: ............................................................
Místo a datum: ............................................................
Podpis spotřebitele:............................................................
Příloha 2 všeobecných obchodních podmínek e-shopu: www.strate9y.cz
FORMULÁŘ PRO PODÁNÍ STÍŽNOSTI
Adresát/zákazník:
Bizmod s.r.o.
se sídlem Suché miesto 79, 900 25 Chorvátksy Grob
ID:45641439
- ÚDAJE O KUPUJÍCÍM
- Jméno a příjmení: ............................................................
- Adresa: ............................................................
- Telefon: ............................................................
- E-mail: ............................................................
Jako kupující jsem uzavřel/a kupní smlouvu s obchodníkem na níže uvedené zboží, které jsem tímto způsobem zakoupil/a ve společnosti Bizmod s.r.o.,s e sídlem Suché miesto 79, 90025 Chorvátsky Grob,uplatňuji reklamaci s výše uvedeným popisem vad:
- Údaje o reklamovaném zboží
- Identifikace zboží:............................................................
- Číslo objednávky: ............................................................
- Číslo faktury:............................................................
- Datum objednávky:............................................................
- Datum převzetí zboží: ............................................................
Popis a rozsah závady, která je předmětem reklamace: .....................................................................................................................................................................................
- JAKO KUPUJÍCÍ POŽADUJI, ABY BYLA STÍŽNOST VYŘÍZENA NÁSLEDUJÍCÍM ZPŮSOBEM:
....................................................................................................................................................................................
- ZPŮSOB VRÁCENÍ KUPNÍ CENY
Číslo účtu: ............................................................ Adresa pro zaslání poštovní poukázky:............................................................
5. PŘÍLOHY:
....................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................
Místo a datum: ............................................................
Podpis kupujícího:............................................................
....................................................................................................................................................................................
Způsob vyřizování stížností: (vyplní obchodník)